For this gift of dreams, I must pay the price

Idag fick jag mina nya skor :] Hade helt glömt bort att jag beställt dem, och när det låg ett paket i Dinsko-påse på diskbänken så tänkte jag: "Åh, vem är det som har köpt skor?", innan jag kom på att det var mina. Tio centimeter klack - kilklack? platå? - vilket är väldigt trevligt eftersom jag bara gått i skor med fyra-fem centimeter klack i snart två år. Innan dess gick jag alltid i elva centimeters platå.

Just nu sitter jag och skriver på min litteraturhistoria igen. Jag har bestämt mig för att skriva klart uppsatsen och skicka in den ikväll.
Sedan har jag bara tusen saker till att göra. Det är lustigt, för ju mer saker jag har som jag måste göra - skolarbete, etc. - desto mer kreativ och inspirerad till andra texter och liknande blir jag. För tillfället har jag två essäer och x antal noveller jag vill skriva, samt mina ständiga idéer om mina romaner i bakhuvudet. Just nu vill jag verkligen ha sommarlov.