The angels must yield or burn

Naturkunskapen idag består av att välja ut något - en produkt, varuhus etc. - och skriva en karta om hur det påverkar miljön osv. Jag valde en bok och utgår från den. Sedan ska vi skriva frågor, svara på dem och sedan redovisa.
Det är bara det att jag glömde mina glasögon hemma, så egentligen borde jag stänga ned skärmen. Jag måste plugga när jag kommer hem, så jag vill inte ha sprängande huvudvärk då. Men i eftermiddag så har vi matematik och då behöver jag ju inte datorn.

Jag har massor att göra i veckan - skriva klart litteraturhistorian, koda webbplats, skriva engelskanoveller, skriva novell till Alex, skriva klart engelskaguiden, göra inbjudningar, läsa ett manus, träna... Dessutom skulle jag vilja fota lite och eventuellt umgås med lite folk. På onsdag och torsdag har jag skriftligt nationellt prov i engelska A respektive B också.