My song cannot borrow your grace

Vi slutade tidigt idag, då vi hade nationellt prov i matte, och det var så skönt att komma hem tidigt. Jag är praktiskt taget som en zombie för tillfället. Att flytta datorn från vardagsrummet till skrivbordet var en nästan övermäktig uppgift. I alla fall är det ledigt från skolan ni fyra dagar framåt och det ska bli underbart.

Fick för övrigt hem ett recensionsexemplar av boken Udda Verklighet av Nene Ormes från Styxx Fantasy. Den var hur snygg som helst, och ett bevis på att svenska förlag kan släppa snygga fantasyböcker. Ska börja läsa den så snart jag läst ut Skuggkysst av Richelle Mead. Har knappt läst något alls på sista tiden då jag har varit upptagen med att skriva på mina noveller till engelskan. Det tenderar att bli så då. Men nu har jag bara en och en halv novell kvar, sedan eventuellt en dikt, korrektur och det sista på layouten. Sedan är jag klar med B-kursen. Det är bara det att zombie-jag inte är något vidare på att genomföra saker som behöver göras. Zombie-jag tittar hellre på Two and a Half Men.