Pure evil shows its face in darkness's cold embrace

Om ungefär två timmar så ska jag åka till Västerås för att se Dream Evil.
Jag är så jävla taggad inför det att jag knappt kan sitta still.

Ska straxt gör mig iordning, men först ska jag skriva klart The Thorn Obsession. Imorgon kommer jag få sitta som klistrad vid datorn för att hinna klart med allt. Har försummat allt annat de senaste dagarna, så nästa vecka ska jag ägna mig åt allt det istället ;)

Dessutom var jag inne på Fronter förrut och såg att jag har fått MVG på både litteraturhistorian och Travel Guide-uppgiften.  Fick även positiv respons som gjorde mig jätteglad.

Dagens musik:
Deathlike Silence, Moonlight Shadow
Stream of Passion, When You Hurt Me The Most
Dream Evil, Dragonslayer
Dream Evil, In the Night

Och hela vägen upp till Västerås blir det Dream Evil live - Gold Medal In Metal :]