That bad lake's okay, it washed my hair

Sitter här och skriver på noveller till mitt engelskaprojekt, samt lyssnar på musik. Jag har gjort en spellista med passande musik. Dock är jag så trött att jag mest stirrar på skärmen. Jag sov till halv nio imorse - jag borde vara hur pigg som helst ju.
Fast det är kul att jobba med engelskagrejen, utöver att jag inte har ork till det just nu egentligen. Jag har planer på att göra fler, liknande novellsamling med olika teman för att sedan publicera dem på nätet. Jag ska bygga en egen hemsida till det, och jag vet redan hur den ska se ut...

Dessutom fick jag jättelust att photomanipulera förrut, när jag lyssnade på en låt med Indica. Fick upp en bild i huvudet, som jag bara måste förverkliga. Det var mer än ett halvår sedan jag fick lust till att leka ihop bilder i Photoshop. Ska rensa ut mitt dA-galleri också. För tillfället är det fyllt med skräp.