Underneath the broken skin


Det är inte meningen att bakgrunden ska vara typ grönsvart, men svart på skärmen går fan inte att få till i InDesign. I alla fall inte i JPEG-format. I PDF:en funkade det ganska bra, dock.

B-kursen i engelska är numera färdiggjord, inlämnad och avslutad.
Skrev klart och fixade till det sista idag, samt ordnade det jag hade kvar på layouten. Det känns riktigt skönt att ha det gjort, samtidigt som det mesta faktiskt har varit kul :]
Cover artwork: Liliana Sanches.

Förövrigt så fick jag inte se Dream Evil igår.
De släppte inte in mig eftersom jag var under arton, trots att jag mejlat och frågat angående det och fick svaret att det var okej i målsmans sällskap. Skitkul att åka till Västerås, inte släppas in, missa att se Dream Evil och få åka hem igen.
Så jag har deppat ihop lite. Hade verkligen sett fram emot det väldigt länge. Och riktigt kass timing också.